က်ေနာ္တို႔ကားေရာက္လာျပီးရပ္လိုက္တာနဲ႔ (General Operations Force) လို႔ေခၚတဲ့
အေထြေထြစစ္ဆင္ေရးတပ္ဖြဲ႔ (GOF) အရာ႐ွိတေယာက္ စစ္ေဆးေရးဂိတ္အေဆာက္အဦး
ကို ေလွ်ာက္လာျပီး ကားမွန္ေအာက္ခ်ဖို႔အခ်က္ျပလိုက္ပါတယ္။
ျပီးေတာ့.. (၁၀) ရင္းဂစ္ေပး..ျမန္ျမန္..ျမန္ျမန္..လို႔ ကားထဲကို လက္တဖက္ထည့္ျပီး ေလသံ
အုပ္အုပ္နဲ႔ေျပာပါေတာ့တယ္။ ေက်းဇူး႐ွင္က..က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ ဗင္ကားစုတ္အေနာက္မွာတန္း
စီေနတဲ့ကားေတြကိုလဲ ဂဏာမျငိမ္နဲ႔ က်ီးကန္းေတာင္းေမွာက္ၾကည့္လိုက္ေသးတယ္။
ကားေ႐ွ႕ခန္းက ခရီးသည္ခံုမွာထိုင္ေနတဲ့ ႐ုပ္ဖ်က္ထားတဲ့ မေလး႐ွားရဲအရာ႐ွိက အဲဒီသက္
လတ္ပိုင္း (GOF) အရာ႐ွိကို (၁၀) ရင္းဂစ္ေပးလိုက္ပါတယ္။ အုိေက..သြားျပီ။ ေက်းဇူး႐ွင္
က..က်ေနာ္တို႔ကားကို ထြက္ေတာ့လို႔ အခ်က္ျပေတာ့တာပဲ။
ခရီးဆက္လာျပီး အေတာ္ေလးၾကာေတာ့ (Customs) အေကာက္ခြန္စစ္ေဆးေရးဂိတ္ကို
ေရာက္လာပါတယ္။ ႐ုပ္ဖ်က္ထားတဲ့ ရဲအရာ႐ွိက ကားထဲကထြက္ျပီး ဗင္ကားရဲ႕ေနာက္ဖံုး
ကိုဖြင့္ျပလိုက္တယ္။ အထဲမွာ ေခါင္းအံုးစြပ္ေတြနဲ႔ထည့္ထားတဲ့ ေမွာင္ခိုဆန္အေကာင္း
စားေတြနဲ႔ တျခား အခြန္ေကာက္လို႔ရတဲ့ ကုန္ပစၥည္းေတြေလ.. ဒီတေခါက္ ရင္းဂစ္ (၅၀)
ပဲက်တယ္။ အာတေက..ယူသြားတဲ့လက္ေတြကေတာ့ ျမန္လိုက္တာဗ်ာ။ ေတာ္ေတာ္ဆရာ
က်တယ္။
အေနာက္မွာတန္းစီေနတဲ့ကားေတြက မျမင္ရေအာင္လို႔ က်ေနာ္တို႔ကားေပၚက ႐ုပ္ဖ်က္ထား
တဲ့ရဲအရာ႐ွိက ရင္းဂစ္ (၅၀) တန္ကို ဆန္အိတ္ေတြေပၚကို ဒိုင္လွ်ိဳေလးတင္ေပးလိုက္တယ္။
အေကာက္ခြန္အရာ႐ွိက ခပ္တည္တည္နဲ႔ေလွ်ာက္လာျပီး ေမွာင္ခိုပစၥည္း႐ွာတဲ့ ဂိုက္ဖမ္း
လိုက္ေလရဲ႕။ ျဗဳန္းဆို ငါးဆယ္တန္ ေပ်ာက္သြားတယ္။ ျမန္လိုက္တာဗ်ာ.. ဒီအေကာက္ခြန္
အရာ႐ွိကုိ မ်က္လွည့္ပညာ႐ွင္ၾကီး ေဒးဗစ္ေကာ့ပါးဖီးလ္ေတာင္ “အဘ” ေခၚရေလာက္တယ္။
(JPJ) လို႔ေခၚတဲ့ (က.ည.န ႏွင့္အလားတူ) ကုန္းလမ္းပို႔ေဆာင္ေရး႒ာန (JABATAN PENGA
NGKUTAN JALAN) က အရာ႐ွိေတြထိုင္တဲ့ ေနာက္ထပ္ တတိယေျမာက္ဂိတ္တဂိတ္
က်ေတာ့ အဲဒီကရာထူးၾကီးတဲ့ အရာ႐ွိတေယာက္ကို ဂါလိုက္တာနဲ႔ က်ေနာ္တို႔နဲ႔ပါလာတဲ့ ေမွာင္ခို
ပစၥည္းေတြနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ ထံုးစံအတိုင္း အိုေကမွာစိုေျပသြားျပန္ေရာ။ ရင္းဂစ္ (၂၅၀) ေပး
လိုက္တာနဲ႔ က်ေနာ္တို႔ကားရဲ႕ေ႐ွ႕မွန္မွာကပ္ဖို႔ စတစ္ကာ အစိမ္းေလးတခုေပးတယ္။
အဓိပၸာယ္ကေတာ့ က်ေနာ္တို႔ အာတေကေပးလိုက္တဲ့ ဘိုးေတာ္ရဲ႕ တပည့္၊ လမ္းေပၚက
စစ္ေဆးေရးအရာ႐ွိေတြအေနနဲ႔ က်ေနာ္တို႔ကားကို ထိစရာမလိုဘူးဆိုတဲ့ သေဘာပဲ။
အိမ္ေရာက္ဖို႔ေတာ့ နီးသထက္နီးလာျပီ။ ေနာက္ဆံုးက်န္တဲ့တဂိတ္ကေတာ့ ေမွာင္ခို
ပစၥည္းတိုက္ဖ်က္ေရးအဖြဲ႔ (Anti-Smuggling Unit) ရဲ႕စစ္ေဆးေရးဂိတ္ေလ။
ယံုလားေတာ့ မသိဘူး.. (၅၀) ပဲက်တယ္။ တန္လိုက္တာ..မေျပာပါနဲ႔ေတာ့။
အျဖစ္က..မႏွစ္ကနဲ႔ေတာင္မတူဘူး။
နယ္စပ္လံုျခံဳေရးဂိတ္ေတြအားလံုးက ဥပေဒထိန္းသိမ္းေရး အဖြဲ႔ေပါင္းစံုကေတာ့ ခိုင္တယ္ဗ်ာ..
တခ်က္႐ွဳိးလိုက္၊ ေခါင္းျငိမ့္ျပီး ဆစ္ဂနယ္တခ်က္ေလာက္ေပးလိုက္၊ အေျခအေနၾကည့္ျပီး
အာတေကနည္းနည္းေလ်ာ္လိုက္.. ဆင္ေတာင္ဝင္လို႔ရတယ္ဗ်ား.. တေန႔တေန႔ ျဖတ္သြားတဲ့
ကားအေရအတြက္ေပၚမူတည္ျပီး ဒီအရာ႐ွိေတြ တရက္တရက္ကို အာတေက ရင္းဂစ္ (၃၀၀၀)
ကေန (၅၀၀၀) ေလာက္ခိုင္ၾကတယ္လို႔ ယံုၾကည္ရတယ္။
(RM 5000 ~ ၁၈၇၅၀၀၀ က်ပ္) က်ေနာ္ေတာင္ သူတို႔ေနရာခဏ ဝင္ခ်င္မိတယ္..
(ေနာက္တာ..ေနာက္တာ..)
အေစာပိုင္းတုန္းက ဘူးကစ္ကာယူဟီတမ္ (Bukit Kayu Hitam) ဂိတ္က လာဘ္စားတဲ့
အရာ႐ွိေတြကို အေရးယူေတာ့၊ သူတို႔က ဘာဘာဘာမွမသိဘူးလို႔ ဘူးခံျငင္းၾကေသးတယ္။
႐ုပ္ဖ်က္ထားတဲ့ ရဲအရာ႐ွိေတြက စြဲခ်က္တင္ၾကတဲ့ လာဘ္ေပးလာဘ္ယူကိစၥကို အျပင္းအထန္ျငင္း
တဲ့ အရာ႐ွိတေယာက္လည္း ၾကံဳရေသးတယ္။ ပုဂၢိဳလ္က ဖင္ပိတ္ျငင္းတာဗ်။ “သနား..တယ္..
႐ြာသာၾကီးမွာသြားေျပာဆိုတဲ့” အထာမ်ဳိးေလ။ အဲဒါနဲ႔ သူတို႔ လာဘ္ယူတာကို ဒိုင္လွ်ဳိ႐ုိက္ထားတဲ့ ဗီဒီယိုလည္းဖြင့္ျပလိုက္ေရာ.. ေက်းဇူး႐ွင္..ျဗဳန္းခနဲ..မွတ္ညဏ္ေတြ ျပန္ေကာင္းသြားေရာဗ်ား။
က်ေနာ္လဲ..ဒီဘဲကိုေတာ့..ေရလည္ေလးစားသြားတယ္.. ဒါေပမယ့္ သူ..တြတ္ပီျဖစ္သြားတယ္ဗ်ာ
.. ဒီေန႔ကံမေကာင္းဘူးေပါ့..
No comments:
Post a Comment