ေန႔ေစ်းတန္းဟု ေခၚေသာ္လည္း မနက္ ၈ နာရီခန္႔မွစ၍ ေစ်းႀကိဳကားေတြ ဆိုက္လာသလိုမ်ဳိး သူတို႔ကားေတြ ဆိုက္လာပါ သည္။ စီမံကိန္း ၁ ရပ္ကြက္ အေနာက္ဘက္ျခမ္း (ပ်ံက် က်ဴးေက်ာ္ကြက္သစ္) ထဲမွ “ရြက္ပုန္းသီး” ေတြ မနက္ေစာေစာ ကိုယ့္လုပ္ငန္း ကိုင္ခန္းအတြက္၊ အိမ္ (သို႔မဟုတ္) တဲထဲမွ ေပေတလူးလဲထကာ တေန႔တာဇယားကို ရပ္ကြက္ထိပ္ အ မွတ္ ၃ လမ္းမႀကီးတဖက္ “ဘုံေက်ာင္း” ဆိုင္ေခၚ တ႐ုတ္ဗုဒၶဘာသာ သက္သတ္လြတ္ ဘုံေက်ာင္းသို႔ (တနည္း) လက္ ဖက္ရည္ဆိုင္သို႔ ထြက္ထိုင္ၾကပါသည္။ ဆုိင္ႀကီးက ခမ္းနားလွပ၏။
သို႔ေသာ္ အစစ သက္သတ္လြတ္ စားစရာမ်ားျဖစ္၏။ ဥပမာ ေပါက္စီဆိုလည္း အသားမပါ၊ အသီးအရြက္မ်ားႏွင့္ျဖစ္၏။ ဆိုင္ဖုန္းကလည္း သက္သာသည့္အျပင္ (အစိုးရ) ဆက္သြယ္ေရးဖုံးမ်ားထက္ ok ၏။ က်ေနာ္တို႔ သူငယ္ခ်င္း ၂ ဦးက လည္း ထိုအခ်ိန္ ဘုံေက်ာင္းဆိုင္၌ လက္ဖက္ရည္ေသာက္ရန္ ထိုင္ေနၾကၿပီျဖစ္၏။ အသက္ ၁၈ ၁၉ မွ၂၀ ေက်ာ္ အစိတ္ (၂၅) ႏွစ္၀န္းက်င္ လွလွပပ၊ ေခ်ာေခ်ာေမာေမာေရာ၊ မလွမပ မေခ်ာ မေမာေရာ၊ လွသလိုေခ်ာသလိုႏွင့္ မလွသလုိ မပ သလို ခ်ာတိတ္မမ်ဳိးစုံ ပါ၀င္ေနပါသည္။ တေယာက္ခ်င္းေရာ ၂ ေယာက္တတြဲ၊ ၃ ေယာက္တတြဲေရာ ဆိုင္ထဲထိုင္သူထိုင္၊ စားေသာက္စရာ မွာသူမွာ၊ စားသူစား၊ မွာတာေစာင့္ယင္း သူတို႔ခ်င္း ေခါင္းခ်င္းကပ္ တြတ္ထိုးသူထိုး၊ ဟို၀ိုင္းဒီ၀ိုင္း၊ တိုး တိုးတမ်ဳိး က်ယ္က်ယ္တဖုံ စကားလွမ္းေျပာသူေျပာႏွင့္ ရင္းႏွီးသူခ်င္း ႏႈတ္ဆက္သူဆက္ေနၾက၏၊ တခ်ဳိ႕လည္း ဆိုင္ထဲမ၀င္ေသး၊ ဆိုင္ေရွ႕၌ရပ္၍ အခ်င္းခ်င္းေနာက္ေျပာင္ ရယ္ေမာေနၾကပါသည္။ ဘုံေက်ာင္း လက္ဖက္ရည္ဆိုင္တဆိုင္လုံး သူတို႔အုပ္စုမ်ားႏွင့္ ျပည့္သလိုရွိေန၏။
က်န္ (၃) ပုံ (၁) ပုံခန္႔သာ ထိုင္ေနက်ေဖာက္သည္မ်ားျဖစ္ေသာ က်ေနာ္တို႔ ဂ်ာနယ္အယ္ဒီတာ သူငယ္ခ်င္း ၂ ဦးအပါအ ၀င္ ကား၊ ဆိုင္ကယ္ပြဲစားတခ်ဳိ႕၊ ကားလိုင္စင္ပြဲစားမ်ားႏွင့္၊ လုိင္စင္လာလုပ္သူကားပိုင္ရွင္တခ်ဳိ႕ တ႐ုတ္စီးပြားေရးသမား လူႀကီးပိုင္းတခ်ဳိ ႔ႏွင့္၊ “ဂက္စ္” လာထည့္ေသာ (ကားတန္းစီအလွည့္ ေစာင့္ေနသည့္) ကားသမားတခ်ဳိ႕တို႔ ျဖစ္၏။
ထို႔ေၾကာင့္လည္း “ရြက္ပုန္းသီး” အုပ္စုတို႔ ဒီဆိုင္တြင္ မနက္ေစာေစာ လာထိုင္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။ ပဲြစားမ်ား၊ကားပိုင္ရွင္မ်ား၊ ကားအုံနာမ်ားႏွင့္ အေခၚအေျပာလုပ္၊ ေစ်းႏႈန္းညိႇ၊ အေလ်ာ္အစားျဖစ္ကာ၊ အေပးအယူေတြ မိနစ္ပိုင္းႏွင့္တည့္သြားတတ္ ၏။ ယင္းတေန႔တာအတြက္ ၂ ဖက္အလုပ္ျဖစ္သြား၏။ ဒါ က်ေနာ္တို႔ မ်က္ျမင္ပင္ျဖစ္သည္။
တခါတရံလည္း ဖုန္းေတြ ဟိုဆက္ ဒီဆက္၊ (က်ေနာ္တို႔ သတိထားသေလာက္) ေဖါက္သယ္ရွာေပးသည့္ ရင္းႏွီးသူ အန္ တီ၊ မာမီ၊ ႐ိုင္း႐ုိင္းဆိုရပါမူ အနိမ့္ဆုံးေကာ္မရွင္စား၊ ရာခိုင္ႏႈန္းႏွင့္ျဖတ္စား၊ ပြဲညြန္႔တင္စားေနသူ ဖါဆြယ္ဖါေခါင္း စီဆက္၊ ပုံမွန္စားသုံးေနက် (သူတို႔အေခၚ၊အိမ္ကမိန္းမ၊ သားသမီးမ်ားႏွင့္ ပတ္၀န္းက်င္မွမသိေအာင္၊ တိတ္တိတ္ခုိးစားေနသူ ဒယ္ဒီ၊ အန္ကယ္၊ ဦးမ်ားႏွင့္ ဘူဒါး) စားသုံးသူမ်ားထံဆက္ႏွင့္၊ ေနာက္ဆုံးဖုန္းဖိုးေတြသာကုန္၊ တေန႔လုံးအလုပ္မျဖစ္၊ ဖုန္းဖုိးေတြသာရင္း လိုက္ရသည္။ ေဖာက္သယ္မရ။
အန္တီ၊ မာမီေတြရွာေပးသည့္ေဖာက္သယ္ႏွင့္ ေစ်းႏႈန္းကလည္း မတရားနဲၿပီး ကိုယ့္အတြက္၊ တြက္ေခ်မကိုက္။ အသြား အျပန္၊ “ကက” အငွားကားဖိုးေတာင္ မကာမိ၍ အိမ္ျပန္ ႏြမ္းလ် မ်က္ႏွာပန္းမလွ၊ တခ်ဳိ႕ေလးေတြခင္ဗ်ာလည္း အိမ္အ တြက္၊ မိသားစုအတြက္၊ (ကိုယ့္ဖို႔ပင္မစဥ္းစားႏုိင္) ဟုိဖိုး ဒီဖိုး၊ ဆန္၊ ဆီ၊ ဆား၊ ျငဳပ္၊ ၾကက္သြန္၊ အခ်ဳိမႈန္႔ ဟင္းစားဖိုးႏွင့္၊ ေဆး၀ါးဖိုးမွအစ အ၀တ္အထည္၊ လေပးအေႂကြးဖိုး၊ ေန႔ျပန္တိုး ဖိုးစုံေနေအာင္မ်ားအတြက္၊ ေအာ္ဒါေစ်းနည္းလြန္းေသာ္ လည္း၊ ကိုယ္ကဗိုက္နာေနသျဖင့္ အန္တီ၊ မာမီမ်ားညႇိေပးေသာ ေအာက္ေစ်းႏႈန္းႏွင့္ပင္ အလုပ္လုပ္ၾကရ၏။
ကိုယ့္၀မ္းနာကိုယ္သာသိ (ဖါေခါင္းမ်ားကလည္း၊ လုံး၀သိေန) သမို႔ မေက်မနပ္ႏွင့္ပင္ တေန႔တာ ေအာ္ဒါလုိက္ၾကရပါ သည္။ ေဖါက္သယ္ႏွင့္ေတြ႔မွ ေန႔တြက္ကိုက္ေအာင္ မိန္းမတို႔မာယာ၊ အခၽြဲအႏႊဲ႔ကလူက်ီစယ္၊ အီစီကလီမ်ားသုံး၍ ဖုန္းဖိုး ခပ္မ်ားမ်ားဆပ္ရေအာင္၊ ထပ္ေပးေအာင္ ဖ်ားေယာင္းေသြးေဆာင္ၾကရ၏။ရသည္လည္းရွိ ခ်စ္တီးလိုမ်ဳိးဆိုလွ်င္ ေစးနည္း သျဖင့္ မရသည္လည္းရွိျဖစ္၏။ သူတို႔ေလးေတြက ေဖာက္သယ္အဖိုးႀကီး၊ အန္ကယ္ႀကီးမ်ားကို သူတို႔ ဗန္းစကားအရ “ဘီးက်ဳိးႀကီး” ဟုေခၚ၍၊ အသက္နည္းနည္းပိုႀကီးသူမ်ားကို ဘီးက်ဲႀကီးေခၚ၊ ဘဲႀကီးမ်ားဟု ေခၚေ၀ၚၾကသည္။ သူတို႔ေလး ေတြကို ဗန္းစကားအရ “ကက” မ်ားဟုေခၚ ၾက၏။ “ကက” အကၡရာ အငွားကားမ်ားကိုစီး၊ ငွားသုံးယင္း သူတို႔ လုပ္ငန္း ေဆာင္တာမ်ားကို လႈပ္ရွားၾကသျဖင့္ ေခၚေ၀ၚျခင္းျဖစ္ပုံရ၏။ သို႔ေသာ္ ေသခ်ာသည္မွာ ဤဗန္းစကား ေ၀ါဟာရကို မည္ သူမွ အရင္းအျမစ္တိတိက်က် မသိႏုိင္၊ အေျဖရွာ မေဖာ္ထုတ္ႏုိင္ခဲ့ပါ။
ဗန္းစကားတို႔၏ ရင္းျမစ္ (သို႔မဟုတ္) ထားေတာ့ …
“ရြက္ ပုန္းသီး” ေခၚ “ကက” ခ်ာတိတ္မတို႔သည္ “မနက္ခင္း” ဘုံေက်ာင္း လက္ဖက္ရည္ဆိုင္မွ စတင္၍၊ တေန႔တာ (မုိး ခ်ဳပ္ ညပိုင္းက႑မပါ) အလုပ္ကို သူတို႔ဖာသာ ဖုန္းဆက္ ေရးဆြဲၾက၏။ သူတို႔ကို ခ်ဳပ္ကိုင္ထားေသာ မာမီမ်ား ဗန္းစကား အေခၚအေ၀ၚအရ “ဘိ” (တနည္း) ဖာေခါင္းမ်ားထိန္းထားသည့္ အိမ္မ်ားမွ ခ်ာတိတ္မမ်ားမဟုတ္။ တကိုယ္ေတာ္ (၀ါ)
ကိုယ့္နည္းကိုယ္ဟန္ ရပ္တည္ေနၾကေသာ ခ်ာတိတ္မမ်ား ျဖစ္၏။ ရဲႏွင့္ေတြ႔လွ်င္၊ ျပႆနာျဖစ္လွ်င္ ကိုယ့္ဖာသာေျဖရွင္း ဇယားဆြဲၾကရပါသည္။ တနည္းအားျဖင့္၊ မည္သူ႔အေႏွာင္အဖြဲ႔ ထိန္းခ်ဳပ္မႈမ်ဳိးကိုမွ လက္မခံ (ေပၚလကီးတို႔စ႐ိုက္) ကိုယ့္ သမိုင္းကိုယ္ေရးျခင္း ျဖစ္တည္မႈပဲ ျဖစ္၏။
အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ သူတို႔ေလးမ်ားမွ သည္ေပၚလကီးဘ၀ လမ္းႀကိဳလမ္းၾကား ပက္လက္ေဖာင္းေပၚ၊ ထိုမွတဆင့္ အင္း၊ မိုတယ္၊ ေဟာ္တယ္အဆင့္မ်ားသို႔ ကိုယ့္ဗီဇေသြးႏွင့္ကိုယ္ တက္လာရဲေသာ ခ်ာတိတ္မမ်ား (သို႔တည္းမဟုတ္) “ရြက္ပုန္းသီးမ်ား” ျဖစ္ေန၍ပင္ ေတာ္တန္႐ုံ ကမၻာရင့္ ဖာေခါင္းမ်ားပင္ အုပ္ခ်ဳပ္မရ။
အဘယ့္ေၾကာင့္နည္း၊ ငယ္ရြယ္စဥ္ အႏွစ္ ၉ ႏွစ္ခန္႔အရြယ္ထဲမွ မိသားစု၀မ္းေရးအတြက္၊ ၿမိဳ႕ေတာ္ရန္ကုန္ၿမိဳ႕အႏွံ႔၊ ၿမိဳ႕ နယ္ေပါင္းစုံ ျပဲျပဲစင္ ပလပ္စတစ္ေကာက္ဘ၀၊ လူေပါင္းစုံ၊ ေခြးေပါင္းစုံႏွင့္ အျဖစ္အပ်က္ေပါင္းစုံ ၾကဳံေတြ႔ ျဖတ္သန္းခဲ့ရ ေသာ ေပၚလကီး ခ်ာတိတ္မမ်ားဘ၀မွ (အေၾကာင္း ေၾကာင္း ေၾကာင္း ေၾကာင့္) ယခု “ကက” မ်ားအဆင့္ ေရာက္ရွိခဲ့သူ မ်ားမို႔၊ ေျပာရလွ်င္ ဆင္ႀကီး ဆင္ငယ္ ဘ၀မ်ားသာမက ဆင္လတ္၀မ္းထဲပါ ၀င္ခဲ့ဖူးသူမ်ားအတြက္ ဖာဆြယ္၊ ဖာေခါင္းမ်ား ဟူသည္ ျပင္းစရာျဖစ္ေန၏။ အနက္အဓိပၸါယ္သိၿပီး ျဖစ္ခဲ့၏။ သူတို႔ကိုယ္တိုင္ ေပၚလကီးဘ၀တြင္၊ ေအာက္ဆုိက္ရွာသည့္ သေဘာ၊ ရပ္ကြက္ထဲ၌ လုပ္ခဲ့ဖူးၾကၿပီျဖစ္၏။ သို႔အတြက္ လြတ္လပ္ေသာ ပုံစံမ်ဳိးကိုေရြးခ်ယ္၍၊ ကိုယ့္ၾကမၼာ ကိုယ္ဖန္တီး ဇယားမ်ဳိးကို လုပ္ေဆာင္ေနျခင္း ျဖစ္၏။
ဒါသည္၊ “ေပၚလကီး” ျဖစ္ခဲ့ေသာ ဘ၀ျဖတ္သန္းမႈ၊ သမိုင္းေၾကာင္း၏ ေစ့ေဆာ္မႈပဲ ျဖစ္ပါသည္။ ဒါေတာင္ မေက်လည္ သည့္ ဖာေခါင္းမ်ား၏ “တို႔မီး႐ႈိ႕မီး” ေခၚ အပိုင္ရဲတိုအား ခၽြန္တြန္းလုပ္မႈမ်ားကို ရင္ဆိုင္ေျဖရွင္း ေနၾကရပါသည္။ စိတ္မ ေကာင္းစရာမ်ား “ေငြသည္ရွာရခက္ခဲသျဖင့္” (ထုံးစံအတိုင္း) ခႏၶာကိုယ္ႏွင့္ရင္း ခ်ဴဆီထည့္ေပးရျခင္းပဲ ျဖစ္၏။
က်ေနာ္တို႔ ဂ်ာနယ္ အယ္ဒီတာသူငယ္ခ်င္း ၂ ဦးႏွင့္၊ သူတို႔ “ရြက္ပုန္းသီး” အုပ္စုမ်ားထဲမွ၊ အမ်ားစုျဖစ္ေသာ“ေပၚလကီး” အဆင့္မွ “ဘ၀” ေျပာင္း၊ “ကက’’ ခ်ာတိတ္မမ်ားသည္ ေဘာ္ဒါ ေဘာ္ခၽြတ္၊ သူငယ္ခ်င္း မိတ္ေဆြမ်ား ျဖစ္ခဲ့ၾကပါသည္။ ဤအခ်က္သည္ ေသခ်ာေတြးလွ်င္ ၂ ဦး ၂ ဖက္ အလြန္ေၾကကြဲဖြယ္ရာႀကီးျဖစ္၏။ ႐ုိး႐ုိးသားသား ေပၚလကီး ခ်ာတိတ္မ မ်ားဘ၀မွ က်ေနာ္တို႔ အခ်စ္ေတာ္ “ဖိုးေထာင္ ေခၚ ေမာ္ႀကီး” ဆိုလွ်င္၊ က်ေနာ္တို႔ ႀကိဳတင္ေမွ်ာ္ျမင္ကာ စိုးရိမ္ေတြးစေန သည့္အတိုင္း ကြက္တိဟု ေျပာရမလားမသိ၊ အပ်ဳိျဖစ္ခ်ိန္ အခ်ိန္ကာလတခု၌၊ က်ေနာ္တို႔ လုံး၀မျဖစ္လိုေသာ၊ မျဖစ္ေစ ခ်င္ေသာ “ကက” ဘ၀သို႔ ေရာက္ရွိသြားၿပီ ျဖစ္ပါသည္။ ထိုဘ၀အေရာက္ ျပန္ေတြ႔ခ်ိန္၌ သူေလးကလည္း မ်က္ႏွာရွက္၊ က်ေနာ္တို႔ကလည္း မ်က္ႏွာပူ ျဖစ္ခဲ့ရေသာ္လညး္၊ ေနာက္ပိုင္း ဘာမွမထူးျခားသလို ပုံမွန္ျပန္ျဖစ္သြားခဲ့၏။
ထိ္ု႔အတူ က်ေနာ္တို႔ အခ်စ္ေတာ္ေလး “ဆန္နီေခၚ လက္ဖြား” ဆိုလွ်င္လည္း ျပန္ဆုံေတြ႔ခ်ိန္၌၊ ေတာင္ဥကၠလာပ ငမိုးရိပ္ အရက္ပုန္းဆိုင္ေလးတဆိုင္ထဲတြင္ ျဖစ္ၿပီး၊ သူဟာ လုယက္လူသတ္မႈျဖင့္ ႏွစ္ႀကီးက်ၿပီး၊ ရဲဘက္စခန္းထြက္ ရဲဘက္ေျပး ဘ၀ ျဖစ္ေနခ်ိန္ျဖစ္၏။ ခ်ာတိတ္က ငွက္ဖ်ားေရာပါသည္အျဖစ္ တဟီးဟီးလည္း တုန္ခိုက္ေနပါသည္။ က်ေနာ္တို႔ ၂ ေယာက္လည္း အရက္တိုက္ ပါသမွ်ရွိသမွ် ေငြကေလးမ်ားထုတ္ေပးယင္း ကိုယ္ေတြအမႈတြဲမွာလည္း စုိးရိမ္သျဖင့္ ေမး ျမန္းေျပာဆို စပ္စုၿပီး ခပ္ျမန္ျမန္ လစ္ခိုင္းခဲ့ရပါသည္။ စိတ္ထဲေတာ့ လုံး၀မေကာင္းပါ။ ဘ၀သည္ ဒါပဲျဖစ္၏။ ဆႏၵႏွင့္ဘ၀ ဘယ္ေတာ့မွထပ္တူမက်၊ တထပ္ထည္း ဘယ္ေတာ့မွ မျဖစ္ႏုိင္ေခ်။
မနက္ေစာေစာ “ဘုံေက်ာင္းလက္ဖက္ရည္ဆိုင္” တြင္၊ သူတို႔ “ရြက္ပုန္းသီး” အုပ္စုမ်ား စတင္တဖြဲဖြဲ ေရာက္ရွိလာၿပီး လုပ္ ငန္းဇယားမ်ားမစခင္ သူတို႔ခ်င္း စကားေျပာသံမ်ားကုိ မသိမသာနားစြင့္ စပ္စုလိုက္လွ်င္၊ ရယ္စရာျပဳံးစရာေရာ ေၾကကြဲရင္ နင့္စရာမ်ားပါ ေရာႁပြမ္းပါ၀င္ေနပါသည္။ မၾကားခ်င္လည္း စားပြဲအနီးကပ္မို႔ ၾကားေနရသလို၊ ဖုန္းဆက္၍ အငွားကားအ ဆင့္မွ ကိုယ္ပိုင္ကားအဆင့္ထိ ေရာက္ရွိလာေသာ ေဖာက္သယ္မ်ားႏွင့္ ဆိုင္ထဲအေလ်ာ္အစား “ၿပီတီတီ ျမဴဆြယ္) လုပ္ ေနျခင္းမ်ားကို မျမင္ခ်င္မဆုံး ျဖစ္၏။ “ကိုကိုရယ္” ကိုႀကီး ရယ္ ဦးရယ္ျဖင့္ သူတို႔ေလးေတြ တေယာခၽြဲအသံမ်ားကလည္း ရင္ခုန္ရမလို ရင္ေမာရမလိုပင္။ သူတို႔စားသုံးသူ သေကာင့္သားမ်ားကေတာ့ အာသာငန္းငန္း၊ ၀ါးစားေတာ့မလို မ်က္လုံး အမူအရာမ်ားႏွင့္ ေဘးလူအျမင္ကပ္ေလာက္ေအာင္ ဣေႁႏၵသိကၡာမဲ့ ျဖစ္ေနပါေစ၏။
ရံဖန္ရံခါ ဖုန္းလုဆက္ၾကရင္း၊ ခပ္တိုးတိုး သူတို႔ခ်င္း ရန္ျဖစ္ၾက၏။ ဆိုင္ထဲမွတလုံးထည္း ေစ်းသက္သာေသာဖုန္းကို အ လွည့္ေစာင့္ရင္း သူတို႔ေဖာက္သယ္ “ႀကီး၊ ငယ္၊ လတ္၊” လူမ်ဳိးစုံ၊ လူေပါင္းစုံတို႔၏ ငယ္က်ဳိးငယ္နာအတြင္းေရး (အိပ္ရာ၊ ကုတင္ေပၚ) ကိစၥ၊ အျဖစ္သနစ္မ်ားကို သူတို႔ခ်င္း ၿမိန္ရည္ယွက္ရည္ ေဖာက္သည္အတင္းခ်မႈမ်ားကိုလည္း က်ေနာ္တို႔ ၾကားၾကရ၏။ အိတ္သြန္ဖာေမွာက္ မခၽြင္းမခ်န္မ်ားပင္။ သူတို႔ေျပာေနပုံ ဟန္ပန္မ်ားကေတာ့ ဘာမွမထူးသလို မျဖစ္သလို ထမင္းစား ေရေသာက္ ျဖစ္ေလ့ျဖစ္ထမ်ား ပုံစံျဖစ္၏။
သို႔ေသာ္ ၾကားေနရသည့္ (တျခားလူမ်ားေတာ့မသိ) က်ေနာ္တို႔ ၂ ဦးကေတာ့ တေယာက္မ်က္ႏွာ တေယာက္ၾကည့္ယင္း၊ ရယ္ရမလို မဲ့ရမလိုလို ဘာမွန္းမသိေသာ ခံစားမႈတရပ္ ျဖစ္ေနရပါသည္။ တခုေတာ့ရွိ၏။ က်ေနာ္တို႔လုပ္ေသာ “ကႏၱာရ၀ တီ” သတင္းဂ်ာနယ္အတြက္ေတာ့၊ သ႐ုပ္မွန္၊ သတင္းစုံမ်ားရရွိပါသည္။ အစစ္အမွန္ရသေပၚေအာင္ ေရးသားတင္ျပဖုိ႔ ရွိ၏။
တခ်ဳိ႕ ခ်ာတိတ္မမ်ားသည္ “ေမာ္ႀကီးလို” ေပၚလကီးဘ၀ထဲက သိခဲ့ ခင္ခဲ့၊ ရင္းႏွီးခဲ့သူမ်ား ျဖစ္သလို၊ ယခု “ကက” ဘ၀ ေရာက္ရွိ ျဖစ္ပ်က္သြားသည္ကို၊ က်ေနာ္တို႔ တေစ့တေစာင္း သိရွိေနခဲ့ပါသည္။ စိတ္မေကာင္း႐ုံကလြဲ၍ ဘာမွမတတ္ႏုိင္ ခဲ့။ သူတို႔အုပ္စုမ်ားသည္ မနက္ပိုင္း လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ထိုင္ယင္း၊ ဖုန္းေတြဆက္ယင္း၊ အလုပ္ ok လွ်င္ ok သလို၊ ထ လစ္သြားၾက၏။ မ ok သူမ်ားလည္း ၉ နာရီခန္႔တြင္ အိမ္ျပန္ကုန္ၿပီး၊ ေန႔ခင္း ၁၂ နာရီ ၁ နာရီခန္႔တြင္ ဘုံေက်ာင္းဆုိင္သို႔ တေခါက္ ထပ္ေရာက္စုေ၀းလာၾကျပန္၏။ က်ေနာ္တို႔ႏွင့္လည္း ခင္မင္ရင္းႏွီးေနသျဖင့္ ရယ္ရယ္ေမာေမာ ေခၚေျပာႏႈတ္ ဆက္ၾက၏။ က်ေနာ္တို႔ကလည္း ဂ်ာနယ္ အယ္ဒီတာမ်ားပီပီ၊ မသိမသာ စပ္စုေမးျမန္း သတင္းယူၾကပါသည္။
သူတို႔ေလးတို႔ထံမွ သတင္းပလင္းအစုံ အျမဲသိရ ၾကားရ၍ ျဖစ္ပါသည္။ ရန္ကုန္တၿမိဳ႕လုံးသတင္း၊ စီးပြားေရးသမားမ်ား ေလာကသတင္း၊ ကား၀ယ္ေရာင္းေလာက၊ ပြဲစားမ်ားသတင္း၊ KTV ကာရာအိုေက၊ စႏုိက္ဘား၊ ႏုိက္ကလပ္၊ စင္တင္ ဘား၊ ေဟာ္တယ္၊ ေမာ္တယ္၊ အင္း၊ တည္းခုိခန္းသတင္းမ်ား အပါအ၀င္၊ မူးယစ္ေဆး “ရာဘ” သားေကာင္မ်ားသတင္း၊ သူတို႔ထဲ ေဆးျပားစြဲေနသူ ခ်ာတိတ္မမ်ားသတင္းႏွင့္ “မာဆပ္” ေခၚ အႏွိပ္ခန္း၊ ေရခ်ဳိးခန္းသတင္းမ်ား အစုံအလင္ျပည့္ လွ်ံေနပါ၏။ သတင္းေကာင္းေဖာင္းပြေနပါသည္။
အဆိုး၀ါးဆုံးႏွင့္ ေၾကကြဲစရာအျဖစ္ဆုံး သတင္းမ်ား “ရပ္ကြက္ထဲ” ဘယ္ခ်ာတိ္တ္မ (သို႔မဟုတ္) ေပၚလကီးတျဖစ္လဲ၊ ဘယ္ေကာင္မေလးပြဲစား မာမီ၊ ဘယ္ဖာေခါင္း၊ အန္တီတို႔ ဆက္သြယ္မႈျဖင့္ “ပါကင္” ေဖာက္လိုက္ၿပီ သတင္းမ်ဳိး။ ဘယ္ လိုေဘာစိ သူေ႒း၊ ဘယ္ေစ်းႏႈန္း၊ ၾကားပြဲစားမ်ား ဘယ္ေလာက္ရသြား ပြသြားသည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ကာယကံရွင္ ခ်ာတိတ္ မ ဘယ္လုိျဖစ္သြား၊ ေဆးကုသလိုက္ရေၾကာင္း သတင္းမ်ဳိးပဲ ျဖစ္ပါသည္။ သူတုိ႔ကေတာ့ ဘာမွမဆန္းသလို သေဘာ။ ၾကားေနရသူ က်ေနာ္တို႔ႏွင့္ ေဘးလူမ်ားကသာ စိတ္၀င္တစား၊ ရင္တမမ စုတ္တသပ္သပ္ ျဖစ္ေနၾကရ၏။
ဒါသည္ (နဝတ၊နအဖ) စစ္အစိုးရေခတ္၊ သ႐ုပ္မွန္မ်ားပဲ ျဖစ္ပါသည္။ ေန႔လယ္ခင္း က်ေနာ္တို႔ အိပ္ခ်င္ေျပ၊ လက္ဖက္ ရည္ထြက္ေသာက္ခ်ိန္၊ သူတို႔အုပ္စုႏွင့္ ဆုံျပန္၏။ မနက္ထက္စာလွ်င္ လူတ၀က္ခန္႔ ေလ်ာ့သြားပါၿပီ။ ေအာ္ဒါေတြလိုက္ သြား၍ျဖစ္၏။ ထုံးစံအတိုင္း ဖုန္းေတြဆက္ လွမ္းခ်ိတ္ၾကယင္း ဂြင္တည့္လွ်င္တည့္သလို ဆိုင္မွထလစ္သြားၾကပါသည္။ မတည့္သူမ်ားလည္း မႈိင္ေတြေတြျဖင့္ အိမ္ေခါက္ျပန္သြားၾကျပန္၏။ ထို ခ်ာတိတ္မမ်ားအတြက္ ေန႔ေအာ္ဒါမရေတာ့၍၊ ည ေအာ္ဒါရရန္ ေမွ်ာ္လင့္ဖိုပဲရွိ၏။ မရခဲ့လွ်င္ကား ဒီကေန႔အတြက္ေတာ့ အိမ္စရိတ္ မိသားစုအေထြေထြသုံး အေႂကြထပ္ဆင့္ ဖို႔ပဲ ရွိပါမည္။ ၁ ရက္စာ၂ ရက္စာ ရွိသူမ်ားအတြက္ေတာ့ ျပႆနာမရွိ။ အမ်ားစုကေတာ့ တေန႔ရွာ တေန႔ကုန္၊ တေန႔စာ တေန႔သုံး၊ ေနာက္တေန႔ အလုပ္မဆင္း ႏုိင္လွ်င္၊ အေႂကြးႏွင့္ လုံးလည္ပတ္ျခာလိုက္ေန၏။ ယင္းသည္ သူတို႔ေလးေတြ ၏ ပစၥဳပၸန္ဘ၀ပဲ ျဖစ္ပါသည္။
အနည္းစုသာ ပင္ကိုယ္လည္ပတ္၍လည္းေကာင္း၊ ၀င္ေငြထြက္ေငြ ခ်င့္ခ်ိန္သုံးစြဲတတ္၍လည္းေကာင္း အသုံးအျဖဳံးမရွိ ေခၽြတာစုေဆာင္းကာ ဘ၀ေရွ႕ေရး (ထြက္ေပါက္ေကာင္းတခု) ေမွ်ာ္ေတြးတတ္၍လည္းေကာင္း အဆင္ေျပတတ္ၾကပါ သည္။ နားကပ္ ဆြဲႀကဳိး လက္စြပ္ ဟန္းခ်ိတ္မ်ားျဖင့္ ေရႊတြဲလြဲ ေငြတြဲလဲြ တန္းဖုိးႀကီး အ၀တ္အစား အသုံးအေဆာင္ အ ျပင္အဆင္၊ အျမင့္ဆုံး ဟန္းဖုန္းငွားကုိင္ သုံးကိုႏိုင္သည့္ အဆင့္ထိ ရွိၾက၏။ သုိ႔ေသာ္ က်င္လည္ရွင္သန္ေနရသည့္ ဘ၀ ႏွင့္ အလုပ္သည္ လူတကာ (လူ႔အဖဲြ႔အစည္း အသုိင္းအ၀ိုင္းမွ) ရြံ ရွာႏွာေခါင္း႐ႈံ႕ၾကေသာ၊ အထင္ျမင္ေသးၾကေသာ လူ႔ ေအာက္တန္းက်လွသည့္ အသက္ေမြးမႈျဖစ္ေန၏။
ထုိ႔ေၾကာင့္ ဤအလုပ္ႏွင့္ မည္မွ်ေျပလယ္ေျပာင္ေရာင္ေနပါေစ။ အျခားလူေကာင္းမ်ားႏွင့္ယွဥ္လွ်င္ ဆင္ျဖဴမ်က္ႏွာ ဆင္မဲ မၾကည္ဝံ့ ျဖစ္ေနရသည့္ ဘ၀၊ အေၾကာက္ရဆုံးမွာ အလုပ္၏ ေဘးထြက္ဆုိးက်ဳိးျဖစ္ေသာ သူတို႔အေခၚ အကၡရာ ၄ လုံး ျပႆနာႀကီး ျဖစ္၏။ အခန္႔မသင့္ HIV အဆင့္မ်ဳိး ျဖစ္သြားခဲ့ပါမူ၊ သူတို႔ အလြန္ေၾကာက္ၾကပါသည္။
ကိုဆက္
၂၂ . ၁ . ၂၀၁၂
No comments:
Post a Comment